en flag
£
Close
 
Close
 
Cart (0 item, )

Backpack Free Rider 26l Night Blue Blend

Ortovox

flake
1 review
£113.00 VAT included
- 35 %
Saving: £60.90
Recommended price Winter 2019 : £173.90

Standard shipping costs: £8.61

Express Delivery on the 25/06

 

Benefits with this item

£17.31

Flask
Camelbak
Quick Stow Flask 17 Oz Blue

instead of £20.40

Gender
Mixed

Backpack Ortovox Free Rider 26l Night Blue Blend

Product Name
Ortovox Free Rider 26l Night Blue Blend
Product price
£113.00  instead of  £173.90
   
Specs Backpack Ortovox Free Rider 26l Night Blue Blend
Year 2019
Availability

Available

Gender

Mixed

Sizes
Tour duration
• 1 day
Options
• Board holder

• Chest strap

• Hydration compatible

• Ski holder

• Waist strap
Volume
Activity
• Freeride ski

• Ski

• Snowboard

• Touring ski
   

Manufacturer info :

Tour duration

  • 1 day

Other

  • Abdominal strap
  • Hydration compatible
  • Ski-holder
  • Snowboard-holder
 

Customer reviews

Average score 1/5 (1 review)

Sort reviews per score

1.0 / 5 collected by Verified Reviews

- Monday 29 April 2019

"I've ordered a rucksack, which was for a friend's birthday (over £100 worth). It never arrived and Mylene at the Glisshop says that it seems to have been sent to the Netherlands accidentally. She goes on to say that DPD take 30 days to process a complaint. I have asked her to issue a new rucksack asap, or a refund, and she is ignoring my requests. So, right now, I'm over £100 down and still with no rucksack, and the birthday has now passed. Really disappointed."


Reply from Glisshop :

"Hello, Thank you for taking the time to complete our survey. We opened a dispute with the delivery company when you contacted us on April the 23. The delivery made a mistake and send the package to netherlands. They tried to solve their mistakes and deliver as soon your package. We never ignoring your requests, we contacted the delivery company everyday to have information and as we did not have any details about the location of your package we couldn't refund you before having information. Unfortunately we are not working every day but are doing our best to answer as soon as possible to all our requests. I can see that your package as been delivered on the 1st of May. Best Regards The Glisshop Team "

Reply from EmilyH :

"Hi there I made the order on the 11th April. On the 22nd I got in touch to say that it had not arrived. On the 30th I was still chasing - and you replied only to say that you couldn't refund me until the courier company had dealt with the complaint which could take up to 30 days! When you order something, and you pay for delivery to get something to you in time for a specific date, you don't expect to have to wait for the company to take up complaints with their couriers. You should have refunded me or dispatched a new rucksack so that I could receive it in time for the birthday. It took 3 weeks to arrive. I know that you can't control 3rd party delivery companies, but you can do better in dealing with the problems that arise. I will amend my initial review to reflect the final outcome"

Following an order from the 11-04-2019

Glisshop.com displays only reviews from customers who ordered the product on its website. This is to improve the relevance of the comments.

For more information about reviews control and the possibility of contacting the author of a review, please check our T&C. Nothing was given in exchange of a review. Reviews are published and kept for 5 years. Reviews cannot be edited: if a customer wants to amend his review, he must contact Verified Reviews in order to delete his review and publish a new one. Reasons for suppression of reviews are available here.

  Compare View comparator
Available sizes :
  • Snowboard
  • Snowboard bindings
  • 154
  • SM (39.5 et -)